طراحي سايت، سئو و بهينه سازي طراحي سايت، سئو و بهينه سازي .

طراحي سايت، سئو و بهينه سازي

چطور رشد پايداري با مشتريانمان داشته باشيم؟

SEO درمورد چگونگي واكنش رباتها و كاربران به يك تجربه آنلاين است. به عنوان متخصصان جستجو ، ما نياز داريم تا بين تجربيات آنلاين ، ربات هاي موتور جستجو و كاربران شكاف ايجاد كنيم. ما بايد بدانيم كه كجا خود (يا تيم هاي خود) را درج كنيم تا بهترين تجربه را هم براي كاربران و هم براي ربات ها فراهم كنيم. به عبارت ديگر ، ما در جستجوي تجربياتي هستيم كه با انسان طنين انداز مي شوند و براي ربات موتورهاي موتور منطقي هستند.

اين مقاله به دنبال پاسخ به سؤالات زير است:

    چگونه رشد پايدار را براي مشتريان خود هدايت مي كنيم؟
    بلوك هاي ساختاري يك استراتژي جستجوي ارگانيك چيست؟

سايبورگ سئو چيست؟

سايبورگ (يا ارگانيسم سايبرنتيك) به عنوان "موجود با ارگانيك و هم با" تعريف مي شود
قطعات بدن بيومكاترونيكي ، كه تواناييهاي جسمي آنها بيش از حد طبيعي انسان توسط عناصر مكانيكي گسترش مي يابد. "

با استفاده از توانايي ارتباط بين انسان ها ، ربات هاي جستجو و تجربيات سايت ما ، SEO cyborg يك سئو (يا تيم) است كه قادر به كار يكپارچه بين هر دو ابتكار فني و محتوا (مهارت هاي آن فراتر از محدوديت هاي عادي انساني است) براي پشتيباني از عملكرد عملكرد جستجوي ارگانيك. سايبرگ SEO قادر است استراتژيك را مشخص كند كه در كجا مي تواند تلاشهاي جستجوي ارگانيك را براي به حداكثر رساندن عملكرد انجام دهد.

خب چطور اينكار رو انجام بديم؟
مدل سئو

مانند بسياري از سه گانه هاي كلاسيك (فكر كنيد: رنگ هاي اوليه ، سه تفنگدار ، كودك Destiny [البته نسخه معمولي]) مدل سنتي سئو ، معروف به روش رتبه بندي خزيدن ، سئو را در سه مرحله مشخص قرار مي دهد. در عين حال ، در عين حال ، اين مدل نتوانسته وسعت كارهايي را كه ما از SEO انتظار داريم به طور روزانه انجام دهد ، به دست آورد و نداشتن يك مدل عملكردي مي تواند محدود كننده باشد. ما بايد اين مدل را بدون اختراع دوباره چرخ ، گسترش دهيم.
شايد تعجب كنيد ، چرا ما به اينها احتياج داريم ؟:

    رندر: شيوع جاوا اسكريپت ، CSS ، تصاوير و شخصي سازي افزايش يافته است.
    سيگنالينگ: برچسب هاي HTML ، كدهاي وضعيت و حتي سيگنال هاي GSC شاخص هاي قدرتمندي هستند كه به موتورهاي جستجو مي گويند چگونه صفحه را پردازش و درك كنند ، هدف آن را تعيين كنند و در نهايت آن را رتبه بندي كنند. در مدل قبلي ، به نظر نمي رسيد كه اين عناصر قدرتمند واقعاً جايگاهي داشته باشند.
    اتصال: افراد يك مؤلفه مهم جستجو هستند. هدف نهايي موتورهاي جستجو شناسايي و رتبه بندي مطالبي است كه با مردم طنين انداز است. در مدل قبلي ، "درجه" نسبت به كاربر نهايي احساس سرما ، سلسله مراتبي و بي تفاوت داشت.

همه اينها ما را به اين سؤال سوق مي دهد: چگونه در هر مرحله از اين مدل موفقيت پيدا مي كنيم؟

توجه: هنگام استفاده از اين قطعه ، من توصيه مي كنم از جلو جلو برويد و از آن بخش هاي مدل پيشرفته كه بيشترين كاربرد را در برنامه جستجوي فعلي كسب و كار شما دارند استفاده كنيد.

منبع: moz.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۱:۴۲ توسط:معصومه قرباني موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :